Er du dyreven, se mine print





Som dyreven, er du sikkert glad for at se på kunst med dyremotiver. Billeder man synes om, har stor værdi og skaber gode følelser.
Du har nu mulighed for at købe flere af mine trykte billeder, direkte fra mig.

Jeg kan leverere billeder i størrelsen A4 (21x29,7 cm) af sorthvide motiver.

Motiverne er trykt på kraftigt kunstpapir, syrefrit og langtidsholdbart. Hæng dog aldrig hverken originaler eller aftryk direkte i sollys.

Motiverne ses i Imagekind-shoppen.

Prisen er inkl. porto kr. 125. Sendes i kraftigt rør.
For øvrige print - farver og størrelser henvises til Imagekind-shoppen.

For spørgsmål, bestilling evt. kontakt mig på min kontaktformular, nederst i venstre kolonne, på min website .
(copyright linjen er ikke på print)

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks