Cavalier king Charles Spaniels - on a plate


This is my experiment - great fun to make and I really like the outcome. The image is placed on a plate.

The image is printed on special transfer, varnished, baked and can be cleaned with a damp cloth. Not to put in the dishwasher.
I chose to print in sepia-shades which gives it a nice look, not as hard as black.

I didn't have acces to buy a plate of the kind you hang for decoration on the wall, that's why I used a plate. But I do know where to drive and get them, so proberbly will do that too.

I hope dogplates will be an item that doglovers will want to purchase, for themselves, friends or the dogclub. They will be decorative in many places :)

........................................................

DK:
Dette er mit eksperiment - sjovt at lave og jeg synes godt om resultatet. Billedet er placeret på en tallerken.

Motivet er printet på speciel transfer, fixeret med fernis, bagt og kan nu rengøres med en fugtig klud. Ikke til at putte i opvaskeren.
Jeg har valgt at printe i sepia-toner, som giver et fint udtryk, ikke så hårdt som sort tryk.

Jeg har ikke haft mulighed for at købe en platte, til dekoration på væggen. Derfor har jeg brugt en tallerken. Men jeg ved hvor jeg kan køre hen og købe dem, så det vil jeg prøve.

Jeg håber, hundeplatter vil være en ide som hundeelskere, kunne tænke sig, til dem selv, venner eller hundeklubben. De vil pynte mange steder :)


No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks