A happy artist // En glad kunstner



I get so happy when I get feedback from happy buyers of my prints or works of art. It is simply extra energy to my artistic work. Thank you for the trouble to send me the lovely, positive comments:

"A Thousand thanks for the picture! It was Terrific!"
"It looks really nice on the web, but in reality they are even better, and so I feel the perspective makes you fall right into their universe."
I can greatly recommend your prints "
"It's super nice and I'm really happy about it. This will have a place of honor in my house!"
"I'm really impressed, it looks just like an original drawing"
"I love it, it actually looks like my mom's dog"
"The drawing is SO beautiful and it looks great in my apartment! Thank you so much, Lene. You are really really talented!"



................................................................................................................

DK:

Jeg bliver så glad, når jeg får respons fra glade købere af mine print eller kunstværker. Det er simpelthen ekstra energi til mit kunstneriske virke. Tak for ulejligheden med at sende mig de dejlige, positive bemærkninger:

"tusen takk for bildet!! Det var kjempefint!!"
"På nettet er de rigtig flotte, men i virkeligheden er de endnu bedre, og så oplever jeg perspektivet gør, at man falder helt ind
 i deres univers."
Jeg kan i høj grad anbefale dine prints"
"Det er superflot og jeg er rigtig glad for det. Det vil få en æresplads hjemme hos mig!"

"Jeg er virkelig imponeret, det ligner jo en original tegning"
"Jeg elsker det, den ligner faktisk min mors hund"
"The drawing is SO beautiful and it looks great in my apartment! Thank you so much, Lene. You are really really talented!"

2 comments:

  1. Yes I agree Lene
    A few nice comments from the recipients of our artwork make it all worthwhile :-)

    ReplyDelete
  2. It is a pleasure to sell online. Getting these comments is an extra bonus, you are sure then people like what they purchased :)

    ReplyDelete

Please leave your name in comments, thanks