On the Lookout - reviewed


I very seldom review an earlier artwork that has been put aside, but I decided to take a go with a couple of pieces I was never quite satisfied with.
This is "On the Lookout" - painting of an european lynx. It is originally painted in ink, watercolor and watersoluble colorpencils. I have now worked on it with colorpencils and achieved a better picture.
21 x 46,5 cm.

...................................................

DK:
Jeg går sjældent tilbage og retter et tidligere billede, jeg egentligt har stillet væk, men besluttede mig for at gøre det med et par værker, jeg ikke var helt tilfreds med.
Dette er "On the Lookout" - maleri af europæisk los. Det er oprindeligt malet med tusch, akvarel og akvarel farveblyanter. Jeg har nu malet med farveblyanter og opnået et bedre billede.
21 x 46,5 cm.

2 comments:

  1. Love this one Lene - fantastic work!

    I have a couple of framed pastels in my studio that I think would benefit from being reworked a bit. Will add it to my ever growing list of things to do LOL

    ReplyDelete
  2. Thanks Sue....yes I know that never-ending list :)

    ReplyDelete

Please leave your name in comments, thanks