Original kunst til salg

Jeg har selvfølgelig altid original kunst til salg på udstillinger, men nu har jeg fået opsat et galleri, så du også kan købe originale tegninger og malerier on-line.

Du kan se galleriet her og flere oplysninger findes også på min hjemmeside: theplanet.dk/lenedaugaard, linket Køb original kunst.

Du er altid velkommen til uforpligtende at kontakte mig. Jeg har en kontaktformular her på bloggen t.h. og på min hjemmeside.

Hvis du er interesseret, kan du aftale tid, til at se billeder, der har din interesse.

Her er 2 helt nye værker, som var med på Påskeudstillingen med min lokale kunstgruppe Stiplet. Der var stor interesse for bl.a. disse to, men de blev ikke solgt, så du har stadig muligheden for at få dem på din væg :)



No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks