Dance of seeds

Her mit seneste abstrakte maleri med titlen "Dance of seeds". Maleriet er 40x50 cm og malet med akryl og tusch.

Det er et maleri, hvor komposition og former har udviklet sig intuitivt. Jeg synes det har været spændende at male uden en egentlig ide fra start. Det er klart at i løbet af processen, begynder der at vise sig noget at bygge videre på.

Jeg elsker tekstur - ift. dette maleri tænker jeg på fysisk tekstur modsat malet/tegnet tekstur. Hertil er akrylmedier gode også til at ridse og kradse i :)

Jeg er ret sikker på, dette maleri komme med på Testrup. Farverne er ikke helt rigtige på min skærm, de er knap så dunkle i virkeligheden. Og guldfarven kommer ikke helt frem. Du må komme og se det i virkeligheden på udstillingen :)


her lidt fra processen:



No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks